2011年11月26日 星期六

有朋自遠方來


今日阿潘同KAREN去濕地公園,順道早少少黎探吓我,等我可以有機會抱吓世姪女.

阿潘渣車,帶埋展諾同妹妹一齊黎,話就話有工人跟尾,換轉係我都未必夠勇氣去咁遠探朋友.....幸男對展諾好熱情,行埋去撘晒背,低炒咁望上去打招呼,怕醜既展諾叫"唔好".

一屋都小朋友,展諾四圍走,見到新奇事物就去玩,幸男又四圍趴,有時又襯埋展諾一齊玩,真係顧得呢個又顧唔到果個.我同阿潘講佢為我打咗支強心針,唔會再生第二個.....

幸男都無呷醋,仲主動走埋黎同BB女握手,聽番外母講,話我同阿潘出去花園傾計時,幸男己經向小妹妹埋手.可惜今日係番晏,如果唔係就可以帶埋男一齊去濕地公園玩,影吓相~

PS:外母一見到阿潘個工人用"沙啷"布黎孭BB女,就用印尼話相認同鄉,阿潘有啲愕然佢地用"密碼"溝通,我就冷淡地答"係呀,印尼華穚....."