2014年7月21日 星期一

荃灣

今晚一家三口去荃灣OUTBACK食飯,一大人餐加一小童餐,$500有找.雖然幸男未病好,但我哋都有"柯打"杯果汁過幸男.
之前幸男都有同人家出呢個商場睇tomica展,但我因屋企停電而不能會合....而家剩底既就只係呢個好多tomica既display櫃.
機動遊戲好多都壞咗,呢架電車就俾其他外籍較大既小朋友佔坐,好在佢地都讓位俾幸男,順便坐順風車,一齊搖.
幸男專心地享受車長既時刻,我就不停為幸男影相.
臨去千色店之前,陪幸男去樓上玩多個機動遊戲,可惜幸男影相時唔太願望鏡頭.其實今日主要目的係去ICE FIRE買之前睇中既衫,屯門都無該款式,幸好仲有得買,last一件.人家叫我趁特價揀多啲衫,我就只係揀多一件白色polo恤.

PS:俾錢時幸男話"爸爸都無咩新衫",我無覺得尷尬之餘,反而開心幸男為我著緊.