2015年2月7日 星期六

黑白色熊貓&黑咖喱拉麵@尖沙咀

今日幸男唔願訓晏覺,只係床度碌黎碌去,因為我地今晚出去尖沙咀太空館睇全天域電影<熊貓愛回家>.內容無想像中好睇,似明珠台播既中國熊貓基地介紹人工熊貓培育,只係多咗野外放生前既訓練,例如以1比1既模型,配以狼既叫聲,讓熊貓學會迴避危險(認識天敵).
夜晚去咗一風堂食拉麵,平日關係,唔駛等好耐就有位.
我同台灣女生都揀咗時令既黑咖喱拉麵,由於黑咖喱汁會染污衣服,店員為食客提供紙圍裙.
我食晒碗麵都可以全身而退,圍裙一點黑色都無,因為我著白淺色衫,所以特別小心嘛.SUNTROY生啤買一送一,第二杯我飲到一半就放棄(番完早更好攰)...相比日本九洲既一風堂,當然係日本既好食好多,但香港分店總叫做較有質數既拉麵,唔似北海道札幌拉麵.
人家好鍾意自己點既雞尾酒"SAMURAI",飲到面紅紅咁,幸好神智清醒.我自己試過一啖,又真係唔錯喎~