2016年4月7日 星期四

yoho mall

上次去元朗YOHO MALL食完飯時,因過咗七點而未能玩恐龍攤位遊戲,於是約幸男今日晏晝去玩番補數.$180買4張價值$50既大型遊戲劵兼2張價值$10既攤位遊戲劵,都叫個平咗啲(帳面).第一個玩既係挖泥機,職員哥哥耐心地教幸男如何操控.我係隔離搏命影相,希望有張好啲,商場內燈光兼動態較難準繩.
跟住去咗近停車場出口既小型攤位,將熊仔公子扔向紙板機械人,扔三中二都有禮物-來佬品牌芝士味魚仔餅.
幸男挑戰射擊攤位,起初擔心會三發全失,點知又全中喎~
目標圓球被下方之吹氣裝置以氣流托起,我有為幸男揀無咁大跳動既圓球作目標.
行番轉頭玩大型攤位,今次就係大型夾公仔機.突然諗起,唔知老豆以前後生渣吊機時個樣係點呢?
最後就係戶外大型遊戲,幸男見到咁大個充氣滑梯已好開心(未出發先興奮)~
我同幸男一開始就係商場內睇住介紹小册子黎揀玩邊幾樣遊戲,因為套票既遊戲劵唔夠玩晒咁多款.
呢款係彈彈床加滑梯,小朋友等爬上滑梯時,可以係彈彈床位置玩住小遊戲黎打發時間.
一著陸,幸男就疾走番去入口位,再次重覆彈彈床同滑梯.原先幸男以為只係玩一次sir完滑梯就搵番對鞋黎著,要職員姐姐同我提示至知係限時任玩~
玩到身水身汗,當排隊等玩最後既遊戲時,幫幸男脫去外衣.職員俾咗對手袖過幸男穿,應覺係怕汗水加皮膚會被膠滑梯"啜"住,sir得唔順之餘仲會痛.幸男唔夠膽玩龍弧形滑梯,堅持淨玩龍口之直長滑梯.

洗手間抺過汗後,約德輝一齊係雞地搵間茶餐廳一齊食吓傾吓(始終擔心德輝之心情),慶幸德輝總算比頭幾天好.臨走時我叫幸男上前攬攬德輝,並輕拍其肩背,以示支持及安慰.雖然有採排過,但都要小小提示.

ps:同幸男行番去郵局附近既玩具店揀同學生日會之禮物,再搭輕鐵番老家黐餐.