2016年7月9日 星期六

麗都灣-悠閒下午

原本想CALL的士入清水灣,但司機電話覆CALL時話龍翔道入西貢塞晒車.上網搵過資料後,決定去同係第二級泳灘既麗都灣.
沙粒幼滑,於樹蔭下開沙蓆,幸男安心製作沙城堡.
雖然都係深井沿線,麗都灣比近水灣好,巴士站一落樓梯就到,少啲垃圾,更衣室附近有賣熟食既士多.幸男未足兩歲時,我同人家開始一家三口去沙灘(黃金).日落時份,幸男望住個海黎食保溫壼既糊飯.
拍拖時代沿用至今既冰袋戰陣,冰種兼雪至冰狀既支裝水,有效為凍飲保溫.
天涯鏡拉到盡既後遺症,成像散散地,但總算可以為兩母子拍下動態照.
幸男今日唔願帶太陽鏡,話面好熱.我怕強光傷幸男眼睛,我細個時無太陽眼鏡,即使中三打街場藍球都無咩保護,去到中年就開始後悔.
冰凍Sunraysia芒果汁,幸男悠然自得~試過帶幸男落水玩,但海水太凍嚇怕了幸男,結果只係淺水區浸腳.
注重熱量攝取量既女士,不妨試吓Suntory All Free Beer或其他日系無酒精既啤酒作消暑.
大小不良,一齊食零食.無諗過幸男唔啱食桃哈多既脆脆小食,反而同我交換包熱浪黎食........
好耐無游水,平日都只係陪幸男去泳池玩水.係淺水區沿沙灘邊試游幾次,見可以一次過游到一個橫灘距離,理應足夠游出浮台.向最近既浮台進發時,未幾就感到海水溫度驟降,要打橫游多一陣至適應到溫度,結果打斜游去較遠既浮台.

對上一次出浮台都係十年前與台灣女生拍拖時既光景,我仲用蛙 腳推住訓係浮床既人家出浮台.一個人係浮台吹海風,等咗好耐,至等到兩母子發現我係浮台並揮手.
幸男既三個沙堆城堡,石頭堡,飛機堡,海龜堡.臨走前,幸男將飛機逐一踏散,搗毀每個城堡,好似特攝片既作惡怪獸.
梳洗兼收拾行裝,搭的士落深井既kcal享用晚餐.水準好似比往年差了,或許是Stella's寵壞了我同人家既要求.