2018年10月8日 星期一

十公里變過百公里

今個星期,台灣女生放大假,第一日就話要為幸男準備愛心午餐飯盒。
除咗飯糰,仲有個炒菜~見人家煮得起勁,但又見已過十一點半,真係趕得切搭輕鐵去送餐??
結果係我騎跑羊送人家去學校呈上愛心飯盒,兩口子再係HK dinner食晏。因為等位兼嘢食遲上,人家又趕唔切搭巴士出九龍灣,於是我就以藍芽耳機配高德地圖,用咗38分鐘車程送人家出去九龍灣享用生日月份之免費gel甲。
放低人家後,係附近搵到個排骨位,於是泊車兼落布冚,再影番張街景方便自己搵番愛駒(始終唔熟路嘛)。
自己一個人行德福廣場打發時間,無諗過路痴既我會騎羊出到黎行街......
最近物色緊藍芽耳機,所以去咗好幾間大型電器店兼hmv,去睇吓有無得試聽,可惜唔見有心儀既Audio Technica DSR7BT。
反正係九龍灣,跟住語音導航去PAM 睇吓電單車嘢。
一心享用前網頁介紹既咖啡,點知職員話已停…唔知係太晏定係全店停做餐飲。
人家忽發奇想,提議去埋啟得郵輪碼頭睇吓。人流稀疏既大樓,景觀向地盆,食店得2間加1酒樓,唔怪得話無人去兼配套不足……
不甘食頽飯,騎TMAX 入大埔食鐵板燒。兜錯路落九龍城再上公路經大老山隧道($15),落車仲行咗一個圈至搵到,竟然被包場!!
唯有係附近搵咗間西餐廳落腳,咁啱撞見煜琳同"朋友"約會,為免打擾,我只係靜靜哋行過入座。
人家仲未病好,但都話要食牛扒薯條,我就揀咗虎蝦意大利飯。好耐無試過同人家游河了,以前會入鹿頸食下午茶,或去清水灣曬太陽。

PS:回程前覺得有點涼,於是著埋係德福買既新T恤打底