2018年11月11日 星期日

貝爾特X麥子IPA

今晚台灣女生去同事婚宴,不甘寂寞既我約咗馬Sir一齊去貝爾特食晚飯。之前聽人家講過貝爾特有本地手工啤飲,無諗過自己今晚就會試飲。
吧枱放上啤酒樽作招來,識飲既我當然係揀生啤~
餐牌加上新小食款色,以配合手工啤推廣。雖然麥子既IPA帶有香茅味,但我覺得少爺啤既IPA比較出色。
原隻龍蝦意大利飯,雖然唔係大隻,但至少都係一整隻,對食量不大既我就啱啱好。
甜品方面,我揀咗新款式Tiramisu,馬Sir就揀咗朱古力蛋糕。價錢相若,但環境及選擇就比outback好得多,尤其係夠靜可以傾計而唔係“嗌”住黎傾。
夜多少少,勇敢地跟隨語音導航,與愛駒一齊入上水雙魚河鄉村會所,接人家番屋企。順順利利,一take過去到目的地,來回50公里,油錢都平過台灣女生搭的士出上水再轉小巴丫~

PS: 如果齋睇地圖預習去陌生地方,一定會兜錯路兼用多咗時間…