2020年5月1日 星期五

東京愛的故事(令和版)

今晚台灣女生話有新版東京愛的故事睇,姑且試看選角如何,點知三上既攣毛造型已令我吐血~
當年我睇既三上係由長髮造型既江口洋介所飾演,集時尚與不羈於一身。
永尾完治,赤明莉香,三上健一,關口里美,係我眼中只係關口既選角比舊作討好。新版永尾完治雖然同樣給觀眾一份乖巧男孩的印象,但欠缺了一點初出茅廬既純僕感(有點似韓星?)及戇直既既性格。
1993年於亞視首播,就讀初中既我每集都追看,畢竟本身熱愛日本卡通及偶像。主題曲ラブ・ストーリーは突然に以及配樂Tenderly Rica's theme令觀眾完全融入故事。除咗電視劇,我仲係漫畫店租原著漫畫,再一次經歷柴門文既愛情觀。之後都有追睇愛情白皮書,但始終都係鍾意東京愛的故事。
莉香既愛係主動又不求回報,確實有別當時一般男追女既主道。陽光兼主動既性格,讓魯鈍既完治不自覺地被俘虜。只可惜里美被健一所拋棄,令完治不敵舊
網絡通訊未發達既年代,縱使效率不高,人與人之間既相處係較直接,溫暖及難忘。

PS:由於新版係串流平台播放,所以床戲尺度省却了一般大氣廣播的顧忌。