2021年12月4日 星期六

陪豪爵出車-叛忍潛入失敗

已3年無兜去呢個舖位,今日載住康楠出黎攞新坐騎(記得當年我出車時係德輝,表叔及豆姐陪我)有friend陪住點都有個關照嘛~
店內偷拍咗張快照(可惜手唔夠定),舊時排到宅密質質既陣列室,而家顯得疏落。失去SUZUKI既代理,店內得番未交收既存貨,主打變咗係鈴木與國內作技術合作既大江豪爵。交收其間被負責出單及維修既店員認出,無法子,TMAX車牌掛住12年來出入呢度既號碼,兼且車店為我完成唔少別人眼中不值既維修保養。
第一站係入油,熟識地段既我好快就帶康楠到SHELL。康楠無帶耳機,唯有借MAVIN AIR X其中一粒俾佢,而我就用另一粒,以便一齊跟住高德行同一條路綫入屯門。由於兩個耳機太近,我果粒變咗連咗去康楠既電話,攪到我要離開油站範圍轉角至成功獨立連線......
入油後行觀塘道,龍翔道,屯門公路,我就負責單擋護航。原定係藍地食下午茶,但放工時段太塞車,於是係ESSO附近停低稍作休息。小休後就分道揚鑣,康楠番屋企,我就去洪水橋Caltex入油。
PS:近期既新車好似康楠既豪爵一樣,捨棄了傳統針示轉速錶,令我更加珍惜2018既TMAX。