2022年9月29日 星期四

親子lunch hour,領取Bike gear

幸男約我同台灣女生去小學飯堂-八户屋搵定位等佢放lunch一齊食晏,因為好耐無食兼怕攞唔到位。我有問幸男:“中一仲同阿爸阿媽食晏,會唔會唔係幾好?”幸男答:“唔會~”。説穿了,幸男只係食厭易搵位既餐廳,但作為被邀請既父母都係開心既~
食完晏,幸男番學校,我同人家就搭60X去荔枝角工廠區,拎代購既商品。
円價低兼電單車服飾殘舊,所以一直係TAICHI官網等2022~2023既冬裝。上個月俾我等到,揀好Racer All Season褸同e HEAT手套(另配電池),再託台灣女生搵代購(TAICHI官網唔接海外訂購)。當時人家問我預運費幾多,我答“志在必得”,今日卒之到手喇!