2023年2月25日 星期六

風馳電掣

家長日,騎愛駒載埋人家去學校門口會合幸男(由婆婆家出發),一齊去見班主任。成績表交收兼講解,老師對幸男既評價,同我平時既洞察相若-興趣主導。10分鐘會談後,一家三口去咗禮堂既三聯書展睇書,無諗過老夫子會以教科書形式承傳落去。
揀吓揀下,咁又8本書。除咗一本係學術向,其他都係消閒書,其中一本係我揀既偵探小說<迷宮裡的魔術師>。好耐無睇偵探小說了,唔知忍唔忍到暑假長途機至睇呢?
兩母子搭輕鐵番屋企,我就自己兜去外母屋企攞幸男既書包,番屋企放低,就再騎TMAX出去德福訂床褥(慳時間嘛)。床褥已足11年,不經不覺已有凹位,訓醒肩背骨同腰都會酸。無聊幫櫃檯出面既啤啤熊影相,無諗過原來打咭可以平一舊。耐何我無社交帳戶,唯有send張相俾人家代勞。由於開單既職員生手,搞咗一輪至可以行番去HKU Space攞車,比預定時間遲咗近半個鐘至番到屋企食晏(人家嗌定點心外賣)。

PS:計落條數打咭有平既錢,都夠我今日既來回油錢。