2023年11月17日 星期五

迎娶紀念日

約台灣女生係轉車站等,一齊等巴士出港島。趁等車兼無乜人,用A7iii幫人家影背光黃昏照(試咗好多張至收貨)。
晚餐主題係蟹,人家話之前有book過,但話我嫌貴(咁應該好多年前),所以今次至第一次食。
餐廳門口有個蟹池,唔知係咪好似酒樓咁,有單就出黎撈呢?
研究一輪餐牌,精選性價比,結果揀咗“季”餐。聽唔切侍應介前菜,但又幾好味。
海膽鱈場蟹刺身,人家唔食海膽,結果過埋俾我食。餐牌無陳述黑色既係乜,唔通係Caviar?
難得二人放空,可以細味閑聊。
呢款蟹膳手工生啤幾正,我前後飲咗2杯~
松葉蟹同鱈場蟹都係即場係客人枱面清蒸,感覺有啲似係溫泉旅館食飯。
個箱係大,但其實唔係好多舊0架咋。
口口鮮味,食食吓好似仲好味過溫泉旅館。
燒鱈場蟹,每人一份。
諗起當年去北海道渡蜜月既時光。
原本有擔心個餐唔夠食,食到呢味松葉蟹天婦羅,已經有7至8成飽。
松葉蟹肉羮,無諗過係清湯肉丸咁。
凍毛蟹,都幾多肉吓。
黑松露鱈場蟹肉蒸飯,食到last一味都係以蟹為主題,絶無戲場。
相熟花店老闆娘今年外出,未能為我準備惠顧多年既花球,所以今日去咗市中心栢麗收貨。雖然係貴啲,但啲花又色水靚啲喎。
早兩個禮拜黎問價時,店主以為我係結婚用,我笑住咁答老夫老妻買黎當慶祝紀念日。今日憑單領取時,店員問我今日用定聽日用,以為我係老新郎定老兄弟呢?
PS:今年經歷不少,電單車追到既夠時間,都唔夠用嚟沉澱。平時無乜私人閒時既我,變得更加疲憊。