2024年5月12日 星期日

母親節

一家早起身,一齊入元朗yoho睇09:45場次<<The Fall Guy>>。笑料,動作,飛車,愛情,大家都睇得開心,幸男應該覺得好過<<狂野時速 10>>
晏晝係王子私房菜飲茶,行陣就搭輕鐵番屋企。幸男去補習,我就守候住電話,因為要收貨。
雖然估到我出去攞花,但台灣女生都係欣然接受無新意既善意。
幸男補完習直取晚餐地點會合我哋,揀區內餐廳嚟遷就幸男既時間。兩母子之前黎食過,覺得OK。
放低番皂花,一家三口自拍合照。其實我係坐係飛標區既戶外高身吧枱位,因為太爆場,所以加位以方便唔介意既客人。
點完餐,一齊碰杯,母親節快樂~又話食店生意唔好,但母親節檔期間間都話FULL BOOKING,下年都要早啲籌備。
無鱸魚但有煎盲鰽柳,現今市道下,食材都要以經濟實惠為主。
幸男既不二之選-牛扒,美國紐約客,變咗澳洲牛。
人家預早留定既威靈頓牛,稍嫌蘑菇松露味唔夠。食到中段,問侍仔有無Long Island(drink list 上無),待仔問我要否睇吓價錢先,結果都係百零蚊,畢竟少人嗌。
番到屋企,應主角所求,搭腳架合照,向母親致敬。