朝早去咗搵Tiffany剪髮,新地方除咗就腳啲,舖位都開揚過之前好多。巴士係華都落,上番天橋行過去就係Parklane。中學時代經常行過栢麗,睇game同租漫畫,所以有少少印象點去搭lift上樓。
行番去市中心,經過大會堂,落去借地面果層既廁所。熟識既色調,熟識既氣味,熟識既佈局。
諗起中學時代既軼事,會心微笑。記得無手提電話既年代,大會當係好多區內人既熱門會合地點之一。除咗有冷氣之外,仲有當時公眾地方必備既投幣式電話,方便打俾唔知醒既朋友。
行去西鐵站,趕去元朗yoho My Cinema買14:30既場次既He Man。姐姐見我咩信用卡優惠都無,叫我去自助機攞九折。好在之前無時間去睇IMAX貴飛(唔係話唔好睇),以每集半個鐘既兒童向卡通動畫作藍本,已經好好了。

劇情除咗笑位,亦有致敬彩蛋,兩個鐘片尾既硬照有SHE RA既背影。散場好肚餓,去咗AGNES B cafe買件蛋糕配咖啡填肚。晚餐就一片心喺屋企,等台灣女生做完facial買美心皇宮外賣。



