2008年3月2日 星期日

新界牛+童言無忌


今日A/N,諗住同台灣女生騎羊去建生食晏,點知係相熟泊車位置有隻黃色既牛係度,無錯,係活生生既新界牛!!有好多途人圍觀,有一個男人用繩拉住隻牛,好似係想拉走佢咁.為免愛羊被黃牛撞毁,所以轉去市中心間甘地食晏,感覺很不濟,下次無交易...

番到屋企,熄匙落車,落埋布冚,正當踎底上碟鎖之際,隔屋既小朋友踩住有輔助轆既單車仔走到我身邊.
小朋友:"點解你戴住眼鏡黎渣電單車既?"
阿魯凡;"因為我有近視"(咁細個就歧視?)
小朋友;"哦~"
小朋友:"係佢啦"(指住阿魯凡,向身邊同行踩單車既朋友仔講,有點似點相咁)
小朋友:"咁點解你塊臉咁濶既?"
阿魯凡:".....戴咗頭盔啫..."
小朋友跟住我走到樓梯,向樓上重覆咁叫"婷婷",但咬字唔正,搞到好似上海灘許文強衝入教堂叫"程程"咁.

我叫小朋友不如上去搵人啦,點知小朋友無奈咁答"我唔識行樓梯...."望真啲,個梯級高到小朋友既膝頭哥,又真係難為咗佢既.人家係屋入邊聽住我地既對話,一邊笑.而我就諗,唔知小朋友大個咗會唔會好似發哥咁型呢?