2008年3月18日 星期二

zingaro


今日我同台灣女生出去黃埔碼頭睇星躍馬術奇藝坊zingaro,由於八點開場,於是我地先去黃埔行吓,再搵地方食晚飯.

我地揀咗係outback食扒,因為我地之前係屋企煎過好幾次都係麻麻地,加上附近既日本餐廳又比較貴.......唔知係扒既問題,定係自己既煮法出問題,呢度既扒就算五成熟都唔會出血水,切落去都唔會見血,只見中間生生地既肉質.

見house wine買一送一,於是叫咗一個order,唔知點解佢地用個樽仔黎斟落隻杯俾你飲,有剩既就要自斟自飲~

坐得舒舒服服,食吓嘢,傾吓計,飲吓酒,悠悠閒咁坐咗個零鐘.跟住就係吉之島行陣,人家仲買咗對特價法國雞波鞋添.

場地係由一個個既帳篷組成,先係等候區排隊等入場,裡面掛滿關於馬既照片,雜技團既寫照.太遲至俾觀眾入場,搞到打晒蛇餅,我地都排好耐.小賣部選擇唔多,但都有馬既擺設作點綴.

場內不淮影相及攝錄,所以我只係趁未開場,偷雞影咗張就收手.一隻隻既白馬圍住中間既水簾企定定,開場時,佢地就一個跟一個咁係度跑圈.

雜技團員係跑動中既馬背上做出好多動作,好似西部牛仔咁,有企係馬背上,繞馬肚扒上馬背,係馬鞍邊倒立.....又有雜技員交剪腳跳上奔跑緊既馬背上;邊抓住馬鞍,邊追住隻馬跑,再跳番上馬鞍.婚紗造型,一人騎二馬(每隻腳踩住一個馬鞍),鬼馬既馬車造型,都令我地好難忘.

我地同其他觀眾一樣都拍爛手掌,全場一個鐘多啲,時間啱啱好,因為啲動作都有啲重覆.我覺得要同馬匹合作無間,比玩花式電單車難,因為馬係活生生,未必一定會聽你話,電單車就一定跟你既操控.

如果係古代,唔知我會唔會都有自己既愛駒呢?