2008年6月14日 星期六

預祝父親節

話說老豆打黎話老媽番大陸,無飯開,於是即興咁約老豆放工去明星酒樓食晚飯,預祝父親節~~

老豆見個仔同新抱出黎食飯,當然開心.七點幾到酒樓,枱枱都坐滿人,要等六張枱,三個人坐係出面等咗約半個鐘.點餸時,老頭子見價錢比平日貴咗啲,特意點芝士鳯尾蝦伊麵底,o鍚住我個荷包,其實老豆不嬲都鍾意食龍蝦,我話一年一次咪照點囉,我地都想食嘛.結果我地點咗,黃金海鮮卷,燒豬腩仔,海味一品煲,芝士龍蝦伊麵底~

食完飯我地同老豆係市中心睇銀包,因為之前老豆放聲氣話想換.係吉之島男仕部睇完,再上去GOLD LION檔攤,但收咗檔(九點多啲)....最後係FX搵到個啱老豆心意既銀包.
番到屋企,人家問我點解同老爺食飯後,反而有啲唔開心.我答:見到老豆成餐飯都咁開心同笑,突然諗起佢平日屈係屋企真係好少笑同開心..

ps:特意用手機相機影咗張合照,send埋入老豆部手機,set做wallpaper,希望佢鍾意啦~