2008年6月21日 星期六

勞氣又疲累的一日

大前晚放工番到屋企,發覺所入牆電制無電,fuse box裡硬係有一個制打極都打唔起,最後至發現屋外既戶外電制入水燒咗,個膠殼好似燒熔咗既棉花糖咁.call業主搵相熟電工黎搞,暫時前線阻短路,封住個制,恢復屋內電力.

今日放工就騎羊番屋企,邊抺羊仔邊等電工黎維修電制兼拉電線.無諗過兩個電工聲都唔聲就係客廳移開我既"聖域"(超合金玩具display櫃)拆電制拉線,真係嬲到爆炸,個一刻我感到我既拳頭可以炸裂天空!!

拆開咗又話唔似係,又拆客廳另一個電制,再拆厠所既電制,都唔似係,仲問我士多房有無電制,話要清士多房啲嘢出黎.我提意照舊封死個戶外電制就算,但電工話地下無駁到水線,所以至搞到個戶外制短路燒到熔至trigger到個fuse箱,為安全一定要拉過啲線同駁番水線.....

最後電工話(斷估)應該係衣櫃後既電制,結果極唔願意情況下允許佢地搬動衣櫃,好在最後都中.真係唔明個電工,當初座樓都係佢拉電線,但竟話唔知點解無駁水線,以及唔記得兼無記錄有邊幾個電制同相關連繫.

電工搬番啲櫃就走人,而我就要搞事後既清潔工作,繼續抺羊打腊,再騎羊去外母屋企食飯.送人家番工後,再吸塵機同拖地,今日真係散晒......