2008年12月18日 星期四

師父愛師母,師母愛師父

見到咁靚既花車,就知道係搞喜事啦~今日就係Baggio同Sharon既好日子,我同楝哥就有份參加兄弟團~
雖然要一早起身,但能夠同好友分享佢人生中重要既時刻,實在十分難得.新郎哥好錫住我地班兄弟,所有遊戲都係佢一力及承擔(一索得南,問答matching,愛的宣言).
中一就識baggio,之後轉校兼搬出馬鞍山,好難得大家都keep住聯絡交往,無論係讀書,定係成長過程,baggio都係好關照我,故有師父之稱.
記得中學時期有一次baggio入屯門搵我,約咗係大會堂等,點知等咗好耐都唔見人.當時手提電話唔普及,無得confirm係咪唔記得約會,但我都堅信baggio一定唔會爽約.一個鐘後,師父卒之出現,原來係大塞車,可見大家自小都係以"信"建邦.
 唔好見新郎哥咁好笑容,其實眼淺既佢,曾經係斟茶時段,感動到喊,要入洗手間洗面.為咗令新郎哥快啲調節好心情,我開玩笑咁講"你今日係吳彥袓黎o架嘛,就算個人好攰,個樣真係唔可以攰,記唔記得個廣告?"L'OREAL MEN EXPERT
雖然有啲突發事情,但係一對新人,親友以及一眾兄弟姊妹既努力下,一切都迎刃而解,順利過度.好高興能夠為一對新人做一點事,出一分力~
PS:初中同學之一兼班花既vinky都有出席,LKKC 1C班重現眼前(Baggio都係我地同班)~