2008年12月5日 星期五

Ronnie出嫁

今日係ronnie既出嫁日, 為咗影相好睇啲,我特意係中午時間剪頭髮,再番屋企裝身.西裝骨骨咁趕去搭西鐵駁地鐵去尖沙咀伊甸園觀禮
 觀完禮,一眾同事各自組隊行街,而我就去pier side邊欴black russian邊等台灣女生.Emma咁啱又係度,大家一齊有傾有講,當然唔少得既係小食助興啦(以前係李白吧我同教練都經常開餐).係酒吧邊飲邊食,邊傾計係我最喜歡既室內活動~
七點多啲,我地就起程去北京道一號既帝廷酒家,時間啱啱好,可以同一對新人影相~由於第二日要A/N,所以同人家食埋甜品就走先,以免無位上巴士.唔能夠等埋RONNIE送客,再一次祝福佢,唯有係呢度補番數啦,"恭喜晒~~"
PS:十二點多啲番到屋企,發覺密碼轉咗,入唔到門,要打俾樓上問個究竟.如果再夜啲番而又無人接聽電話,都唔知點算........