2009年6月12日 星期五

旺角行

 今日晏晝同台灣女生係睇戲前到朗豪坊既SKY BAR飲嘢,見有相熟Hoegaarden當然黎番杯啦~由於之前飲咗杯cappuccino,怕飲唔晒,於是叫半pint即係250cc,但姐仔話俾多唔夠$10就有1pint,結果都係叫1pint.(人家就叫咗杯perfect ten)
 主菜係一人半打生蠔拼盆,我同人家跟住侍應介紹既次序黎食,味道由淡至濃都覺得最後既法國生蠔最好食.之後又聽侍仔講試食一款生蜆,肉身就幾鮮味,但條裙邊就麻麻地.
埋單後去旺角百老滙252生還者,感覺無海猿咁好睇,而且last唔知點解男主角一個人揹住條O2兼一個受傷既救援隊同僚時,旁邊既救援員竟然無上前幫手,只係做佈景板.........
PS:之前收到代購王既e-mail,話我order既MACROSS F超合金重裝甲有貨,但當我地行上信和時,哥仔話要去espirt隔離既唐樓攞貨.....上到去點知件貨唔係我訂既嘢,竟然係幪面超人S.H.figure數盒!(大盒外寫上既姓氏同手提又係我既喎),當我表明我訂既係超時空要塞而唔係"拉打"時,後方有位姐仔(我應得係當初幫我開單0個位)話我件VF-25F重裝甲要七月至到,應該係搞錯咗......信心動搖...................