2009年7月31日 星期五

令我迷上RIDER既男人


近日係相熟玩具網站見到倉田てつを既近照,就係呢位演員令我迷上電單車同幪面超人.

係1987年,佢所扮演既幪面超人black(以及1988年既RX)主人公-南光太郎,以瀟灑靚仔外型迷倒少女們.融合昆蟲與科幻既造型,兄弟宿命對決劇情,專用電單車既支援,豐富既歌曲(直至現在都無一齣rider既歌夠佢多),都係令我著迷既原因.
                
                       

現年41歲既倉田てつを,雖然無當年咁俊朗,但絶對無話走晒樣.從呢幾張snap shot,都可感受到佢瀟灑既個性,以及一幕幕劇中係cafe bar枱上既影子.

以示我既熱情,特意展出我初中時代買既complete song collection CD~~