2009年11月17日 星期二

擺酒兩週年


今日番完早更,坐percy順風車到新墟,目的係幫抱病既台灣女生買粥同去攞訂好既花球.人家一開口就見到花球,當然開心啦,可惜人家作感冒,要食粥同係屋企抖吓.

輕鐵轉西鐵,一個鐘就到磡,今晚係海灣軒海景酒店地下既灣畔餐廳打邊爐.

人家揀咗姬松茸黨參湯底,而我就揀咗四川麻辣湯底(因為我問侍仔可唔可以少辣,而佢話其實唔係太過辣),除咗一般配料外,呢次既主題係星級火煱,包括安格斯肥牛,膏蟹,海斑,帶子,花蚌,桶蠔~

每位客人均有一隻四両重既大閘蟹,見遲遲未上,追問下至發覺漏咗我地個order,好在最後都有得食.....其實未上蟹時我已經熱得滯,入咗洗手間除咗件厚衫,得番件打底既薄身長袖衫.

食完我地都幾滿意,六百幾蚊埋單,係稻香同小肥牛打邊爐都要近五百蚊嘛.希望人家快啲好番,寄望有更多既週年飯局.
ps:唯一要彈既係啲啤酒唔夠凍又無泡,因為佢係被斟定係橙汁jar,方便為客添飲,咁咪影響質素囉.....