2009年11月23日 星期一

RS TAICHI@阿林


今日番完早更騎羊番屋企,食咗個飽就同台灣女生搭車出土瓜灣阿林睇電單車褸.舖面寬敞,職員哥仔好有耐性咁介紹同幫我試著,最後揀咗呢件RSJ226,原價$2020,特價$1730,約85折.

呢毎件褸既賣點係all season jacket,本身已經包埋內裡既保暖層,確保冬天行車都可以挺起胸膛.不過袖口位係以魔術貼黎調校寛緊,無R&R既魔術貼配半橡筋袖口咁方便,需要時間去適應(真係好唔慣要捲起手掌慢慢除隻袖........)
其實幾年前買落既ROUGH & ROAD電單車褸都係all season jacket,不過當初係安定買既時候,保溫內層並唔係包埋,要另行購入.當想買埋內層時至得知該店並無存貨,需要向日本訂貨,計埋運費都要近一千蚊,所以一直都唔捨得訂購.直到舊年金融海潇,日元持續高企,安定就再無入新貨兼幫客人代訂.

係阿林見到有XENA既碟鎖,但無用開既10mm,只得14mm.好在場內有架03年 skywave 400,哥仔試過可以扣落隻前碟,雖然我個架係250,但頭輪一樣大,兼一樣係單碟,理應一樣可以,於是買埋.

服務真係好緊要,店員能夠俾到貨品正確資料同客觀意見,真係可以令客人買得放心同再次惠顧.前幾日問安定舊電單車褸型號配內層要幾錢,點知店員點都係話我個件唔係all season系列,無得配.明明舊年都同我講有得配(件褸釘住大大個all season牌),只係yen價高,唔幫客代訂.....睇黎往後我都係會換陣係阿林入貨,話晒定時轉款兼齊全嘛~