2010年2月24日 星期三

容忍有限度!


近十一點左右,聽到屋外有小朋友踩單車聲,點知無幾耐就聽到電單車碟鎖響聲.開窗望出去己經無人,而死氣喉位置既布冚上有明顯既單車轆印!之後再聽到兩個隔離屋企小妹妹繼續係我電單車附近踩單車.我實在按捺不住,叫佢地唔好係度踩,而佢地就話會係我電單車後既空地踩,對唔住都無句.......
今次已經唔係已知既第一次,上一次啲小朋友係唔聽你講,繼續踩黎踩去.咁啱隔屋既親戚行過,我同佢講述事故,啲小朋友至聽該位長輩講,係第二度踩,但都係無講對唔住!!
我只係一個租客,我需要一個安靜既居住環境,,你既熱鬧已經令我構成騷擾,而家仲要係危及我既財物,好過份!唔通公德心同為人設想既品德,係香港已經唔再流通?