2010年2月5日 星期五

SLAM DUNK


呢排亞視高清台番播男兒當入樽,係我中學年代好hit既動漫.當年係租漫畫舖裡,有好多入樽既精品賣,最代表既莫過於1:1既球員海報,以及Q版角色鎖匙扣.
事隔13年,而家同台灣女生睇番,覺得啲"dump波鐘"文戲好廢,例如"無論邊隊贏,都會有一個失敗者","落後既湘北隊好不利,因為緊張會令體力消耗得快".........以前唔會錯過既對白,而家就變咗笑料~
初中我跟同學仔打籃球,雖然唔叻(跳力不足,走籃唔順,左手唔得,插花無術,三分無力...),好多時都係配合主力球員(鄒遠威,文慶宏,岑崇軒),但都好鍾意參予,有時執吓死雞射入(因為太渣,無人看管).主場係兆安苑既石屎場(多數打半場,因為場旺,但唔夠多架),偶爾放學後著住皮鞋打,星期六就約定打上晝.打完波一班同學朋友一齊去七仔,OK買汽水好開心(飲咁啲,再添飲).中四升唔番原校梁球琚,老媽就唔俾我打波,就係咁一直都無再買籃球鞋...
當年我鐘意湘北高中既三井 壽,而人家原來鍾意陵南高中既仙道 彰(我覺得係貪靚仔囉).