2010年6月12日 星期六

通宵睇世界盃


番完早更,同台灣女生係兆康食啲嘢,就番屋企,沖涼訓覺.因為今晚要一齊去黃金海岸既星群地中海餐廳邊食邊睇世界盃.八點半左右到埗坐定定,散叫嘢食黎當晚餐,其實都無咩點埋直播中既下半場南韓對希臘.食飽就等睇是日重頭戲-阿根廷對尼日利亞~

Andrew講得出做得到"我睇,但我唔飲",睇波餐飲係叫milk shake~~~~~

場內有唔少西人,阿根廷對尼日利亞個場開始多人,當叫hoegarrden時,侍仔話賣晒.....唯有叫tetley's.阿根廷不負所望,一比零小勝,andrew話美斯個樣好似學生哥放學去踢波咁(其他隊友又真係有啲似悍匪壞人).

區生區太,andrew同偉哥睇完阿根廷嗰場就走先,只有楝哥留守等睇埋02:30個場英格蘭對美國,oscar就十二點多啲黎到會合我地.

英格蘭嗰最多人睇,場內坐滿同企滿人.開波前,場內既西人一齊同畫面中既英格蘭隊員一齊唱國歌,身為fan既人家唔識唱.上一屆世界盃都有同人家去睇英格蘭,一樣係輸波,不過上次係十六強出局.仲記得係李白吧睇,emma幫我哋hold位.我仲睇埋兩點幾個場法國對巴西,結果搭的士送人家番屋企,自己再搭的士番屋企沖涼梳洗就出門番早更(A/N).
今晚出黎睇通宵波,主要原因係13/6係我同人家係關島註冊既紀念日,咁又三年了.只係搞咗個睇波團,無咩禮物,希望人家唔好介意.黎緊既擺酒紀念日,將會熱鬧啲~
ps:原本話每人消費一百蚊任睇,但原來係一百蚊一場.理論後職員認聽電話個位講錯,所以照每人至少一百蚊,下不為例,埋單每人$250,計埋環境都ok既.