2010年6月25日 星期五

星期五


番完夜更,見天陰就落雨咁,向同事請辭後,係七仔買埋兩個叉燒餐包($9.9兩個)做早餐,就急急騎羊番屋企.番到屋企泊好位,心血來潮同愛羊影張相,全車包圍影得多,於是揀close up前軨.我落埋布冚,啱啱好開始落雨~

夜晚見望到星星同月光,於是騎羊去碼頭食歡送leo同杰仔既火煱餐,泊車時仲撞見係一位騎羊既tuns.開咗三圍黎食,大家都好忙咁.十一點多啲散,騎羊十五分鍾唔夠就番到屋企,仲趕得切睇到十幾分鐘葡萄牙對巴西,零比零,完場都係零比零.台灣女生話之前都係悶波,我出咗街食飯都無咩損失~
ps:晏晝搭小巴出市中心搵番完早更既人家食晏,係馬會落車時,撞到何福堂預科班主任鄭輝強老師."鄭sir",佢好坦白咁問我咩名,我答佢好多年前既畢業生xxx,佢立即答到我當年同bio miss wong好熟,畢業頭幾年都有同miss聯絡.無諗過十年多既事佢都記得,閒聊幾句後,佢又見到另一個熟人,於是我先告辭.