2010年12月22日 星期三

幸男,屯宿之男


幸男己經兩個半月大,唔經唔覺已經算係過咗夜奶既階段.由以前細B,到而家係實淨重B.台灣女生好有耐性,而我就顯得係一個無咩愛心同耐性既爸爸,唯有得閒就幫佢兩母子影吓相(其實部相機都未太摸熟...........)
屋企洗費多咗,二人時間少咗,大家既活動能力低咗,所有嘢都要先搞掂少主幸男先.平時騎羊係區內隨心四處去兼且怕嘈既我,實在需要啲時間去調整自己.希望幸男笑多啲,喊少啲,健健康康,快高長大.
夜晚係屋企食過飯後,同屯宿兄弟係老地方飲嘢,照舊笑吓"呻"吓,咁又十二年了.大家傾到成點,仲以為只係十二點左右.聚會指定啤酒tetleys'因為有酸味,所以轉咗做Hoegaarden
ps:"阿強,我哋大家都好好,其中三個都有自己家庭同小朋友.等幸男大嗰啲,我會同佢講我哋屯宿既趣事"