2011年3月4日 星期五

黑天鵝


今日同台灣女生一齊去巴倫紐睇BLACK SWAN,撇開多提名外,其實我都有留意女主角Natalie Portman.

故事話芭蕾舞蹈員女主角因為要演出名劇天鵝湖 裡白天及黑天鵝兩角色,壓力太大而精神崩潰既經歷.係大膽既化粧同電腦特技下,令觀眾好容易投入到女主角精神既驚嚇感覺.

第一次睇女主角既戲,就係"這個殺手不太冷",當時佢只係一個童星,但已覺得佢好靚有天份同有氣質,話晒都係一齣大人戲,並非笑片.

之後再睇既戲,就係星戰前傳中擔當公主(黑武士之戀人)角色,真係愈大愈靚~~

講開又講,其實我都幾鍾意黑武士既角色,因為佢為咗愛人而不惜反離經背道,繼而入魔,至情至性.

大家可能會問,點解我同人家可以咁free去睇戲,其實我哋先帶幸男去良景見爺爺.

再上外母屋企將幸男暫托俾外母照顧,跟住就由大興行去新墟巴倫紐買飛睇戲~
PS:人家話我都係較鍾意睇動作科幻片,叫我搵日約德輝睇"關鍵第4號"...