2011年4月10日 星期日

崇真書友晚飯


正當準備騎羊出吉之島買西餐材枓時,收到教練既電話,話佢同OSCAR係迪欣湖踩完單車,約今晚食飯,於是換番衫留係屋企抖多陣,等台灣女生同幸男係元朗番黎,一齊出去市人心食飯(煮少餐)
教練嫂都有黎,不過幸男都係怕生面口,唔太熱情款待大家.........
Oscar要出動i phone至可以令幸男易啲抱上手,唔會扭黎扭去.
喊到出聲就由我同人家接手番,其實幸男對我都唔係時時都咁寛容.
不過楝哥就慘啲,抱咗無耐,幸男就扁咀同眼濕濕,其實我覺得楝哥對小朋友比我更有耐性呢~
人大咗,每次都好珍惜舊同學出黎食飯,或者上我屋企既聚會.晚飯後,大家一齊係老麥買雪糕,經屯門公園一齊行去西鐵站至分道揚鏕.希望幸男第時讀升中學,可以係崇真讀書,相信幸男一定會覺得怪怪的,點解會同爸爸媽媽,兼世叔伯讀同一間中學呢?