2012年4月6日 星期五

出新界東買餸

今日月同台灣女生一齊放假,本來諗住死守家中,但結果都係出咗市中心MOS BURGER食晏,再出去沙田行吓.男"謀"住人家既牛奶布丁,人家都餵咗一半俾幸男食.
巴士上咗公路無幾耐,幸男就訓著,因為咁啱係平時既小睡時間.抱住幸男,自己就無得訓,怕會甩手嘛.目標為本,我哋主攻CITY SUPER同,一田超市同BB部.人流都多,但總算行到,如果推BB車就唔可以了....五點左右就去巴士站搭車.好多人由巴士站行去商場,我哋成功避過人潮高峰.
番到屋企六點幾,幫幸男沖埋涼,餵埋晚飯,我同人家就八點半至開餐,但有生蠔食,遠啲買餸都值得.
其實因為吉之島超市裝修,無牛扒賣,打亂咗我哋既休閒西式晚餐(牛扒+沙律+三文魚剌身),至要出去沙田買牛扒,兼行吓街.感覺好似行緊擴充版既屯門市中心,可能係我哋只係行咗一好少地方既關係.

做父母都幾有壓力,唔帶小朋友出街會俾其他家長話"咁唔得架喎,出咁少街,小朋友會好悶",今日都叫做帶過出街,仲買咗件雨褸俾幸男,應該都合格卦.....