2013年1月13日 星期日

兄弟日

朝早七點半就係輕鐵站等車,因為今日係崇真書友之一OSCAR既大喜日子,趕住去建生會合一眾兄弟.
首先係早餐時間,新郎哥著住件褸都隱藏唔到佢既帥氣,兄弟們就溫吓是日流程,溫生一部TABLET係手,負責兄弟指揮及監督.
經教練走兩轉上女家,花球及兄弟襟花到手,姊妹們忙於化粧.程序開始比時間表落後,玩兄弟既時間相應要縮短,對兄弟們大軍黎講係一個好消息.
OSCAR既孖生細佬THOMAS擔任伴郎,條呔同一眾兄弟既湖水藍唔同,金色非常搶眼.啱啱識佢地兩兄弟時真係分唔分,尤其係街撞見....
對上次同馬SIR一齊做兄弟已經好幾年前師傅結婚個日,仲記得中間空檔時間,我地係酒店COFFE SHOP一齊飲咖啡同訓貓仔覺叉電.....
一如所料,遊戲環節縮減至兩個,跟住係新郎既愛的宣言,阿嫂正式出黎一齊斟茶俾長輩們~
跟住就番男家,我都係第一次上OSCAR屋企,感覺都開揚兼企理.首先係拜神儀式,跟住一對新人再斟茶俾長輩們.
晏晝係卓爾居既麗都總廚食飯後,跟旅遊巴出去紅棉路.台灣女生餵過幸男食晏後,就同教練嫂一齊坐的士出紅棉路,佢哋竟然比我哋更快會合新郎新娘.
幸男收過OSCAR媽媽既利是,就俾利是封上既公仔吸引住.
幸男見到結婚毛公仔係鬆熊,係咁攬到實,仲不時0鍚佢哋,連影相都唔願放低對公仔. 
除咗一眾姊妹,兄弟及一對新人都俾花仔花女氹得笑逐顏開~
DAVID雖然未能抽空擔當兄弟,但都一家三口黎觀禮,真係夠晒誠意~
好在無貪方便而唔帶相機,如果唔係就幫唔到大家同新郎哥影合照.平時少外影,只係屋內幫幸男影生活照,今次當累積經驗都唔錯.
臨入禮堂行禮,幸男都無扭眼訓.心情大好,四萬咁口.起初都怕佢會妨礙註冊儀式,好似上次JACKY結婚咁......
禮堂內擠滿親友,坐都坐唔晒,為既都係見證呢一幕簡單而又莊嚴既儀式,以及內裡包含著既動人誓言. 
新郎同新娘係親友既掌聲及祝福下,甜蜜地步出婚姻註冊處,攝影師亦忙於用相機快門黎回應大家既熱情. 
一對新人繼續同親友影合照,但當然唔少得花仔花女黎襯熱鬧啦.合照期間,幸男仲突然攬住花女,將歡樂及純真帶俾大家.
完成合照,幸男就下午茶時間,食茶點落場休息,有啲似大人擺包煙出黎放鬆一吓咁.
晚宴係尖沙咀星光行既翠苑舉行,無諗過係可以望到碼頭同維港景色.幸男隔住玻璃窗望鐘樓同小輪碼頭,最吸引既當然係巴士站內既巴士. 
五點左右應該係幸男既小睡時間,但幸男堅持唔訓,結果跟我哋同DAVID一家及教練嫂去咗食小小嘢.食個陣己經係攰樣,食完個樣仲攰...
番上酒樓同花女媽媽一齊"度"司儀稿,幸男開始因眼訓而發脾氣,又話要去廁所又話要番屋企,結果近八點至係人家懷中訓著.原定花仔花女帶頭進場,幸男訓咗半個鐘唔夠,情緖都係不穩,所以攝影師建議取消(因大人要拖住的話,會遮住新人).結果係OSCAR同CYNTHIA進場上台後,花仔花女至跟住行上台,總算係有行過.

第一次個司儀,有啲緊張,好在酒樓年青部長都好幫得手,不時"提水"俾我哋.中途播既花絮片段,有接新娘及婚姻註冊處,幸男都有上鏡,重現攬住花女既一幕.最後幸男將功補過,一齊列隊送客,全程揮手同講"拜拜",賓客走晒至番去搵媽媽.由於翌日至運走物資,所以兄弟們唔洗留得太夜,我一家三口同教練兩口子CALL的士番屋企.
祝 OSCAR同阿嫂百年好合,永結同心.我俾幸男做花仔既評分為75分,人家就辛苦在要氹幸男.多謝教練嫂幫我照顧住人家同幸男,因我不時離枱出去幫手.雖然攰啲,但絶對係開心同難忘既一日~