2014年9月7日 星期日

親子日

今日台灣女生番晏,屋企食過晏後,人家出門我就同幸男出球場玩遙控瑪利奧賽車.雖然太陽猛烈,我同幸男坐係遮蔭處,都唔會太辛苦.幸男慣咗打Wii U既Mario Kart 8,以為轉動遙控制就可以令車轉左轉右.玩具盒寫住六歲以上,就快四歲既幸男只識俾油向前,未能掌握收油及回油.
玩到無電就番屋企小休,我就係花園同洗衣機努力洗晾.大約四點,幸男就提我要放茶點.幸男好鍾意呢款自己揀既日本手信,人家試過都話好食,無他既,有cream同埋係士多啤利味嘛.
五點左右,我哋就出發去市中心,睇加場既音樂劇-三隻小豬.
幸男無俾音響嚇倒,但反而係因小豬被大狼活捉既劇情而喊出眼淚.老牌童話加入新元素,例如大狼有個有密碼鎖既捕獵器,小豬同大狼會落去觀眾席追逐,增加亙動.最好笑係大狼話在場有小朋友呃佢小豬既逃走方向,話要食埋個小朋友.

最係解鎖既密碼係FAMILY,意思係Father And Mother I Love You,台上既演員帶領大家一齊同家長講,我最怕呢d親情泛濫既情景.....幸男無話悶,但話下次就唔好再睇(睇黎我揀錯咗節目添).