2008年11月17日 星期一

擺酒一週年

上年既今日就係我同台灣女生既擺酒日子,朝早起身,食過早餐後,就搭小巴去新墟既花店攞訂好既花球,正正係舊年接新娘用既款式.
十點唔夠就到,老闆娘仲用絲帶紮緊個花球,我仲順便買埋個啱插既玻璃花樽添.搭番的士番屋企,都只係十點二三左右.訓緊既人家俾我打著既房燈同叫聲整醒,一擘大眼就見到呢個花球,好開心同驚喜~~
 晏晝係屋企享用民用版芝士火煱,原身個set得一個candle,我地見唔係太夠火力,於是用多四個蠟燭(之前係泰國買),實行五爐頭芝士火煱.貪方便係taste買既現成芝士火煱包(tiger版-瑞士制),白酒味好重,但芝士味好似唔太夠,鹹口咗少少.
夜晚同人家番去外母屋企,一齊出去熊貓酒店食自助餐,食品質素同選擇都下降(晚市竟然無生蠔),但外母又食得好開心.食飽飽,係荃豐行咗陣同買咗MACROS F同彈劾凰既DVD,番到屋企人家話要同個花球影相黎留念.
基於無咩生活照,於是隨意影咗呢張相,人家話我應該拎住支啤酒會襯啲~~多謝上年參加我地婚宴既朋友同嘉賓,你地既參與俾我地好多美好既回憶,讓我地感受到大家對我地既愛護~