2008年11月7日 星期五

ASKA SYMPHONIC CONCERT 08 HK -我的青春回憶

今日係canteen食完早餐睇報紙時,見到aska symphonic concert 2008 hk既廣告,好suprise!中學時chage & aska已經好紅,係香港好多歌手都有翻唱佢地既改編歌.
當時亞視播"101次求婚",主題"say yes"好hit,本人亦都好鍾意,成套"101次求婚"追晒黎睇~~

放工同台灣女生騎羊入村同老豆食過下午茶,番屋企抖陣就搭小巴出市中心大會堂買飛.好在都仲有位剩,於是買咗中價飛兩張,今次都係第一次同人家睇唱歌表現,希望唔會悶親人家(始終佢無經歷過果個年代,兼且係陪我睇嘛).
"佢(aska)會唔會唔唱果首歌(say yes)0架?"
"唔會0架?"
"買定蕉入場,如果佢唔唱,我就扔蕉,嗌"回水,速磅!""
呢個時候,幫我地出緊飛既票房阿姐係度笑我既孩子氣說話.........