2015年3月6日 星期五

Berliner

市中心Berliner今晚full booking,我要早少少去排隊等位.因為無得攞籌,所以我被逼企咗半個幾鐘至有枱.
幸好台灣女生係大興接過幸男就搭的士黎市中心會合,因為職員問我人齊未(入座後起計個半鐘交枱),我聲稱太太同小朋友係市中心商場行緊過黎,先至可以順利入座.
餐廳裝潢唔錯,我哋點咗個炸芝士沙律,同牛肉意粉,兩樣都好食,我當然有飲德國啤酒啦.
相比洪水橋既德國餐廳King Ludwing Beerhall,市中心呢間Berliner既豬手無咁鹹但又夠味.
天涯鏡係室內細餐枱上好難發揮(除咗可以zoom去水吧),最近對焦距離要0.5m真係影唔到枱頭碟餸....頂多係影對面座位既幸男同人家.
其實我都好飽,但人家同幸男話要食甜品,於是我幫手分蘋果批黎食.前菜,主菜,餐飲,最後甜品,一家三口捧住個肚走人.埋單時填妥表格,一片心等收會員卡,下次享用九折.