2015年3月31日 星期二

DEJA VU

每次行經呢個渠位都會邊笑邊諗起年頭幸男大喊既情景"嗚嗚...我好唔開心呀.....嗚嗚...."

事源係幸男手拎住LEGO飛機,行去嫲嫲屋企開飯.幸男邊行邊把玩飛機,機翼突然意外脫落並掉入渠位.遲出門既我,行到近天橋底時已聽見幸男既喊聲,起初仲以為係仆親.

當我行到兩母子身邊時至知所為何事,台灣女生以為部件已墮入深淵.我用手機LED燈照入渠口,幸好渠道唔深(只作疏道雨水,非污水).渠道橫向兼舖滿乾身樹葉,機翼只係架係邊傍較高既位置.台灣女生手持光源,我用雙手攝入渠罅.幸男目睹打撈作業成功,人家抺乾淨後,玩具飛機得以重完,happy ending.

幸男既嚎啕大哭只係心痛玩具,而唔係純扭計同牛精,我亦被幸男之童真所打動(可能令我諗起細個係荔園見到紅色機械人手錶,老媽轉極幸運輪都唔中果份禮物時,我扭計喊既住事).

PS:最壞打算係搵嘢撬起渠蓋