2015年11月13日 星期五

早:幼稚園旅行@大棠生態園 ; 晚:蒸氣火鍋@天聚源

 朝早好趕咁搭的士番幼稚園,報到點名後上旅遊巴去元朗大棠生態園.第一個項目就係行去馬房附近既空地,跟住體育老師一齊玩活動.
 親子亙動遊戲,手持相機既我,大條道理冷眼旁觀.之後係小朋友輪流玩既充氣遊戲,cool down動作後就自由活動.
 起初幸男都可以自己行繩網陣,但當去到由獨立懸吊木板組合既天橋,幸男就好驚同喊.我係幸男後方,指示幸男先用右手捉緊下一塊木板之吊索,再以右腳踏上木板,然後伸前左手捉緊吊索,最後將左腳收回,咁就成功去下一塊板位置.不斷重覆鼓勵下,幸男邊喊邊驚地,成功橫越天橋(但做成後方大擠塞).
 其實無咩靚景好影,見有拉車,於是一齊坐上去影張合照交差.幫我地影相既家長都係用SONY,無望錯的話係A6000.人家話我幫該家長影家庭合照時好認真(佢幫我地時都係),我答大家都用SONY機,MENU SETTING相熟,更大壓力唔好影得唔好.
 行咗落去魚瑭荷花池,唔知係肚餓定攰,幸男開始無咩心機影相.
 我地係池上既涼亭食晏,幸男同人家食飯團,我就食以保溫瓶熱水沖制既日本版日清芝士咖杯麵.食晏其間,開始落大雨,大量家長帶住兒女入涼亭避雨.

停雨後,我地行多一陣,告知老師自行離團,等咗好耐都call唔到的士,於是行咗20分鐘至到小巴站.元朗千色小巴站落車,再轉的士番屋企,因為落巴士時太大雨.
 晚餐時間,我地去咗藍地食蒸氣火鍋,七點時段滿座,故要預約八點後入座.
 內飾與前身既稚名町一樣,我估只係想轉型做蒸氣火鍋至會轉埋個店舖名.枱下有個大蒸餾水樽,供蒸氣火鍋用.
 怕幸男唔係樣樣海鮮啱食,故叫咗份豚肉陶板燒,質素麻麻.
 二人餐有半隻雞,而且海鮮份量唔多,於是我地散叫.雖然未到九點,但落柯打時職員報既價都係比餐牌上既平少少.隔離枱見我地個陣咁豐富,問職員我地叫咗咩餐.
 細枝裝啤酒都要六十幾蚊支,所以叫咗杯fuerstenberg生啤,價錢一樣但性價比高嘛.
 餐枱附近有食材烹煮時間表,枱上有一個電子跳字計時器,方便提醒食客打開蓋夾取食物.
 人家都話陶板燒一般,只係豬頸肉較為好食.論盡既人家落油時唔覺意打瀉油,要搵店員換過一塊新陶板.
壓軸既蟹無預期中咁鮮味,睇黎用黎送鍋底既粥會更啱.
行番屋企後,幸男就攰到係梳化上面捽手兼洽眼訓.今日成日都係一家三口一齊,大假生日旅行後就好似無試過lu.....