2017年1月4日 星期三

微積分式家長生活

四揀一既情況下,幸男都無樣啱食,於是今日奉命騎羊上外母家領取御膳,並趕係十二點前送到學校.落車時,見到學校既午餐供應商亦都準備落貨.
話就話放大假,其實每日都係洗衫晾衫,去市中心買補給品.没有正式出過去行街,只係尋日出過去同Eric食過兄弟姊妹飯及飯前同Leo行咗一個鐘玩具店.其他時間都係留守區內,今日台灣女接幸男放學前同我食元氣,Starbucks飲埋杯咖啡就分道揚鑣.我就自己一個人係市中心睇西裝,結果係G2000買咗套黑西裝$1199.
正值幸男考試,是日晚飯都係由我騎羊去藍地領取Three Concept既芝牛堡,豬肋骨半份,芝士圈及腸仔拿破崙意粉.
幸男好滿意自己揀既意粉,展現出久違了的"笑一個",我就覺得肉醬會好啲.父母團團轉,都係想幸男可以快點完成功課及溫習,多一點休息時間,並有多一點親子教養.相反,家長只能將斷續時間(接送小朋友之空檔,或小朋友上學時間),盡量填入自己想做或需要完成既事宜,不管你有無心情,動力及體力,否則要整體就只係湊仔跟功課溫習既主題,沒有一點自身既存在感.
幸男"捕"住電視,等睇介紹美籍兒科醫生既10秒止喊抱法,覺得好神奇.我哋問幸男點解咁想睇,幸男答:"咁我第時都會有BB嘛".我同人家再問點解會有,幸男人細鬼大答道"老婆生囉".
PS:晏晝上外母家領取御膳時,順道將之前放低既舊sound bar組裝,因為第一次自己送貨時帶漏遙控及hdmi線,之後又發現漏power cable,故今日至齊料.