2017年1月24日 星期二

行年宵

上年幸男病咗,行唔到年宵,初四至有精神去林村行大運補數。今日係幸男第一天既新年假,我哋一家三口去屯門既年宵行大運。
我地俾近入口既花檔所吸引,幸男個樣有點苦惱……
雖然知道啲菊花唔係天然色,但見咁搶眼兼30蚊一朵,於是買咗半打($168),今次係我地第一次係年宵買花。
本人覺得呢款海豚頂球造型既風車都幾得意,但幸男試玩過就放低,一心要買氣球。
原本串冰糖士多啤梨($30)係買俾幸男,但幸男嫌太硬,結果要人家代食。
幸男揀咗個Thomas汽球,附近一位女檔主見我為兩母子影相,主動走過來幫我地影合照。睇番張相至知汽球群作背景,感覺唔錯~今日人流唔太多,各人都有足夠空間影相及閒逛,啱哂怕逼既我。
行去市中心買多少少嘢,搭的士番老家食團年飯。我同人家都為幸男既考試作準備及支援,所以尚未準備好過新年之節目及大掃除……