2017年3月8日 星期三

全家都近視了

幸男常抄錯黑板上功課册之英文科項目,故手冊上被老師寫上"幸男可能有近視,請帶幸男檢查視力".前幾日,眼鏡88職員以自動驗眼機作初步評估,話有220度近視.由於小朋友係8歲以下,不可以像大人一般進行手動度數校準,要約期(最快都要四月尾)兼俾$4xx去沙田既驗眼中心做一次詳細評估.David談及既理工大學驗眼都要約幾個月,而且都係要俾幾舊水.
番到屋企至醒起,點解唔去問埋高登(現稱"亮視點")呢?前日台灣女生放工去市中心既亮視點問,職員答道可以為幸男作手動度數校準,因為6歲半都識睇晒26個英文字母.幸男又唔係胡亂搗蛋既小朋友,信心十足之下,今日帶幸男去驗眼,結果係150度(一如我估計,無理由過二百度既).童裝款式唔多,揀咗個顏色平實一點既鏡框,因為職員提醒我地某啲小學係比較嚴謹.另外膠框連身既鼻托較貼面,故乖乖咁加多$200轉金屬鼻托支架.
原定去金舌食晚餐,但太多人等位,於是去咗outback.我一心入去店內會合台灣女生及幸男,點知職員叫停我"先生!先生!".原來兩母子坐咗係店外既商場位,因為人家記得我嫌店內人聲較嘈同燈光昏暗.
幸男話試度數時,覺得景物清楚咗同光咗,本人就蠻心痛,因為帶眼鏡真係唔方便(運動及出入冷氣場所.....),兼且嘥咗一對大眼睛.我同人家一向都無俾小朋友玩平板電腦遊行或以手機短片作娛樂,唯一既解釋係幸男不時會好近咁玩玩具,以及升小學後,功課及閱讀時間多咗(動輒都個幾鐘).