2017年4月28日 星期五

觀課日

小學既我點會諗到有一日我會泊架綿羊係學校附近,兼且以家長身份出席阿仔既觀課日呢?
由於家長眾多,課堂移師往禮堂,是日觀課之學科為中文.
座位陳列以原本課室作依歸,幸男所屬既小組係三人組.我同人家發現幸男坐唔定(一時坐櫈面最前端,一時坐最後方),伸手入襪子內"R"痕,周身抓....

教學模式同我以前好唔同,以往老師會抽問同學,以評估同學們既理解程度;而家係各同學都要擧手並以手指數量來回答老師既提問,老師可以掌握全班同學之學習進度.抽問環節時,各同學主動擧手搶答,為小組加分(黑板有紀錄).小組裡要亙相扶持,同學成功搵到答案時,組員會話"叻叻,你至叻~",相反的話,組員會以"努力呀,努力呀~"

每組要派一位組員出去老師位,向同學們及家長們讀出"我最愛的花"主題工作紙內容,幸男係被推出去果位...之後老師示意各同學要要係限時向一位在場既嘉賓(不可向自己既家長),讀出自己既工作紙內容.同學們一窩蜂走向校長面前排隊,令鄺Sir同各家長都笑出來,校長真係無咩架子兼受同學愛戴~由於限時,排在後方既同學走向陌生既賓客讀出內容,排中前段既幸男就僅僅趕得切向校長讀出工作紙內容(感覺有啲似我打機時同大佬搏能源(HP)既戰術).
觀課後,騎羊同人家去市中心Outback食晏,因為人家只係請咗上半日假.
我同人家都係點咗呢款西冷牛扒配香草油醋,飯底濕濕地,味道唔錯~午餐既份量啱啱好,至少唔會好似晚餐咁逼你揀2個配菜(雞味飯同雜菜最唔好食),重點係唔夠多選擇嘛.