2017年12月23日 星期六

餐前,用膳,飯後,都要啤一啤

今晚約咗四人前火鍋,見未人齊,我同Brian及溫生先去火鍋店附近既Brother 5 Bar and Restaurant飲住等.呢個店員推介既意大利生啤口味似加仕伯,餐牌上已有聖誕節大餐,不過我哋當然係齋飲.
馬sir趕唔切會合大隊,於是我哋轉陣去咗正記食打冷嘢.
好耐都無食過滷水鵝片,正~以前可以係大坑渠附近既啤酒小食店買杯生啤黎食住飲,但原來已經執晒笠,唯有去對面既士多買藍妹....
食完飯,再去建業街既Das Bier再飲多少少。九點半後$198有6支特色啤酒,加$30有薯角或芝士粒。
戶外位坐咗三位銀髮族,我諗如果第時我哋去到咁既年紀,都仲可以約出黎飲酒閒聊,就真係有褔.星期六晚,但進店飲酒既人唔多.臨收舖前一個鐘(打烊時間為十二點),店內只剩吓我哋呢枱,好耐都無試過一晚係三個地方飲酒咁盡興.