2019年5月20日 星期一

GUINNESS

今日同老豆一齊去接幸男放學,一齊搭輕鐵再轉西鐵出尖沙咀K11,一齊去GUINNESS推廣攤位飲下午生啤~印象中老豆無接過我放學,只係有一次送我番學黎睇住我還番同學送俾我既小食玩具機械人(塑膠料).......
為免影響校風,特意帶咗件出街衫俾幸男換。幸男話好肚餓,見雞翼上枱,就即刻拎起牙籤將雞翼放入口(之後連牛肉批都唔放過)。無諗過會有後生女仔黎飲酒兼打咭,望落又唔似遊客丫。
原本諗住係綿泡上印上LOGO或自設拉花,但由於要搭枱,怕行去搞一搞拉花就無埋個位,所以打消念頭........
OUTBACK唔再有得飲GUINNESS生啤,所以特意約老豆放假日出黎飲番杯~
託幸男用我部NOKIA 7 PLUS,幫我同老豆影相,色水同A7III實在差太遠....如果而家有部NOKIA 9,唔知會相差幾多呢?

PS:趕得切放工人潮前搭西鐵,夜晚係新斗記坐住黎等埋台灣女生一齊食飯。