2019年10月20日 星期日

半天兄弟團

無帶相機係身,只能用NOKIA 9 PUREVIEW黎為一對新人影相兼呈上工作坊既whatsapp群組,因為我係今日既兄弟團之一員~
其實今日只係半日兄弟,因為婚宴係午餐時段,理應體力足夠勝任。
時間緊迫,遊戲時段只有一會項目(隔襪行腳底按摩墊,再向外母大人講祝賀說話),好快就輪到新郎哥既愛的宣言。
收拾物資,趕落接待處招待賓客,台灣女生見不善文書既我手忙腳亂,叫幸男問我應該坐邊張枱。"小朋友唔好問咁多嘢得唔得?而家好忙呀,轉頭答你",繼續忙著剔名及存放人情..........
午宴過程順利,人家同幸男與同事們一齊趕搭西鐵,而我就留守幫忙收拾物資及跟GO GO VAN送物資番主人家屋企。完成任務後,經過海逸酒店大堂,原來滿載青春回憶既李白吧已經變咗星巴克!酒店範圍內,未見店鋪受社會氣氛所影響。由於無位,唯有坐係酒店大堂玻璃幕牆邊既候車長椅,邊飲邊作稍息......
乘坐電召既的士回家,除咗體力不繼之外,仲因為喼內有一對新人饋贈既紅酒(啱晒今晚番老家黐餐)~
PS:對上一次做兄弟已係2年前,往後我應該退役於兄弟團人選。好友既重要日子,可以出一份力兼襯高興,永遠都係一種褔份~