2019年12月12日 星期四

Bistro Bon

原本諗住出深水埗買部TECLAST X4,但見有得買平板電腦支撐架,所以打消換機念頭。幾經波折,卒之都係太子搵到87D巴士站出去浸大Bistro Bon會合今晚既大老闆湘宜~光仔見未齊人,先上前菜小食俾我哋邊食邊傾邊等。
正式開始上菜,第一道:煙三文魚凱撒沙律~
豉椒炒蟶子以及蒜蓉蒸蟶子就食得多,呢款西式手法就真係第一次試。
威靈頓牛,如果屋企都有得食就好lu。
火鍋芋絲外型既意粉,睇得出擺碟既匠心。明明無咩配料,但又幾夠味~
彩雲同Grace與是晚大老闆舉杯道賀!!
鹽焗立魚,雖然我哋人多,但都夠分黎食。
紅酒汁牛扒,卒之可以擺脫黑椒汁,磨菇汁,蒜蓉汁同燒汁喇!
西式雜菜煲?呢個時候大家都有啲飽,而彩雲就認得個煲係佢送俾光仔既le creuset。
難得光仔出到黎影相,當然要搵光仔既兄弟幫手機。今晚光仔送咗支紅酒俾我地,結果係我同IVAN飲得最多。
唔好以為影完相就可以走人,食埋個甜品至準走!我揀咗蘋果批,光仔話呢款都多人鍾意。

PS:多謝彩雲用座駕兜埋我番屋企~