2020年3月21日 星期六

貝爾特人心聲

趁今日番晏,騎愛駒去西鐵站既CHATERAISE買散水餅,因為聽日番埋個早更就離開臨時工作坊。呢段時間,有唔少感觸:相比政制之下,人力顯得太渺小;隔著玻璃既離别;各人對未知的恐懼;人性光輝與暗黑.......
預算啱啱好,飲埋第二Round就清空雪櫃内既酒品。收工番黎就忙於作最後收拾,好讓明早番工前順利check out。回顧同倆母子分居既日子,反而覺得時間好用咗,因為唔駛standby住黎配合佢哋既活動時間。放工可以邊上網邊睇VIU TV既“2月29”,“埋黎睇埋黎玩”以及“金剛女遊團”,或係床上用電話睇YouTube短片至訓著,感覺蠻寫意。只係早更過後,騎羊番屋企洗衫兼補給日用品。
不過食完飯,與倆母子分道揚鑣時,有點“夫妻緣不再,親子情永在”既感覺~
鑒於個案193,星期三我要調去另一樓層。來回走幾轉,搬到身水身汗,點知隔離房傳來大媽聲“我跟你説…”,“不要跟我廢話~”,結果沖完個涼又再調去另一間房(當係係打去櫃台反映)…
其實再早一晚,已經因為隔離房傳來“呯呯”聲而臨時轉同層另一間房。起初職員收到我電話後,只係派人巡走廊了事。之後我要求職員入我房實時聽聲( 似咒怨撞牆聲…)。著住睡衣,穿住拖鞋,拎住個電話同罐啤酒,袋住張匙咭,就跟職員行去投宿一宵。
PS:近兩個月,電單車全靠陳舊既布冚保護,以及無差別既駐泊模式(偶爾停泊公司或屋企避雨),免受損失。