2020年11月10日 星期二

考完試,食好啲

放假天,騎愛駒接幸男放學,先去市中吉之島心睇玩具。
考完試,幸男睇中2架TOMICA車仔,但竟然係同款HONDA CIVIC TYPE R唔同拉花。經幾討論後,決定買兩架唔同款車,NSX R(我極力游說呢款經典跑車)同SUBARU BRZ。
已同幸男講咗今晚食西餐,但幸男都堅持要去OUTBACK鋸扒。幸男聲稱食得晒塊扒,見無兒童餐,唯有相信。結果,幸男真係食得晒,只係塊扒太多根位。
校啱時間番屋企,因為有師傅黎整側門既簷篷。師傅完工,我就負責善後,拖番好條公家路,畢竟多鋁碎屑同螺絲釘(小朋友跌倒或寵物被界傷都唔唔好嘛)。
五點半左右出門,搭輕鐵去建生攞定位等人家黎食晚飯,幸男呢身裝扮似落街食茶餐廳~
Training時代經常去建生食飯及買嘢,舊食店及商號亦換上新裝或撤走,以住既爛地停車場已變成新樓盤珀御~
被人家老點早到攞位,搞到要係門口等咗一陣,入座後再等人家收工到來。
人家一個月前已book呢間餐廳,今晚卒之可以一嚐其味。
全散嗌,頭盤炸金文不芝士兼每人一個昆布蜆湯。
個湯又真係幾好味,不枉每碗$68,如果唔能夠獨享就真係有點可惜。
重口味既我,揀咗西西里紅蝦千造意大利幼麵,夠晒濃味,只可惜是日無酒精飲品供應。
松葉蟹甲羅燒蟹膏意大利飯,係夠鮮味,但稍為少咁啲蛋白質填肚。
幸男望MENU相就揀傳統卡邦尼手造意大利麵,我就怕佢唔夠飽。
意猶未盡,臨尾叫埋份佛羅倫斯T骨扒至可以大滿足。每次上菜時,職員都會介紹做法,切合店號以質為先既取態。食店只收現金,幸好我早有準備~