2022年2月15日 星期二

被害妄想的車主

我一直都以為係車房或汽車用品店先至有得買偈油,原來油站既便利店都有,真係長智識~
事源係康楠話佢一撻車就見偈油燈著咗,斷定為被放走偈油(其中一種常見既惡行),故我提意由我買支偈油去佢泊車位置作支援。
去到現場添補偈油,竟然好快就沒頂!其實之前我都問過機油出口粒螺絲仲有無係度,車主答我仲係度既時候已覺得怪怪哋(咁有手尾既惡攪?)......泊車位下又唔見油漬,突然醒起車主曾話過差唔多夠期番原廠CHECK車,一望里數錶(剛過一千),謎底解開~

被害妄想的車主第一次出新車,故唔知出廠設定首一千公里會著偈油燈作提示RUN IN之保養。變相今次見面係派利是同收禮物,都好丫,疫情下無新年聯歡都可以見個面嘛~

PS:車主被取車既女騎士上前搭訕,後生之間既牽引力,令在旁既大叔羡慕~